Branded vertical video makers
A po polsku - robimy wyjątkowe treści dla marek w formacie jakim jest wideo wertykalne.
A po polsku - robimy wyjątkowe treści dla marek w formacie jakim jest wideo wertykalne.
To zależy od Twoich oczekiwań. Rzuć okiem na poniższe trzy opcje, a jeśli żadna im nie odpowiada, skorzystaj z czwartej! Wszystkie opcje zawierają:
Zacznijmy od tego, że na pewno nie jest to reformat wideo horyzontalnego, ani nawet kwadratowego. To zupełnie inne podejście do zarządzania przestrzenią. Czy jest to Instastories, Your Story, czy Snapy, czy Messenger Day - wideo wertykalne jest na pełen ekran, kocha autentyczność i traktuje o tym, co dzieje się tu i teraz.
94% czasu trzymamy swoje smartfony w pionie. Millenialsi oglądają treści wideo 2 razy chętniej na smartfonach, niż w telewizji. Snapchatowe reklamy w pionie mają 9 razy wyższą oglądalność niż poziome. Oto dlaczego.